Sharjah. Dades.

Dormir

• Pullman Sharjah. Una passada, un hotel d’aquells als que no acostumem a anar però que amb l’oferta que vam trobar ens sembla un dels xollos de la nostra vida viatgera. Servei d’aparca cotxes, un hotel preciós amb un hall increïble, ens van donar l’habitació a les 11 del matí... i quina habitació, uns 50 metres quadrats amb un llit triple i un sofà llit doble, amb wifi i unes vistes brutals... estàvem al 20è pis. Infinity pool amb vistes a la platja i aigua climatitzada, gimnàs i mitja pensió on l’esmorzar i el sopar són bufets i el dinar és un menú (que gairebé és millor). Doncs per tot això per 130€/nit... els quatre... encara pensem que ens hi haguéssim hagut de quedar més dies i explorar Dubai des d’aquí... sempre i quan assumeixis que a Sharjah NO hi ha alcohol. Com a extra... et donen un val de descompte de 125 dirhams per gastar a l’SPA, la Mireioneta va fer-se una hora de massatge, costava 300, per tant vam pagar 175 dirhams més i un cafè a la piscina de l’hotel costava 20 dirhams (això ja no va ser tanta ganga). Com a anècdota... l'hotel té dues torres on la segona és una clínica estètica que es comunica per una planta... cadascú que pensi el que cregui...

Menjar

• Arabian Tea House: lloc molt xulo a la zona dels zocos davant de la corniche, és com si fos un beach club però estil oriental amb seients de vímet blancs i amb un terra de pedretes grises (que t’embruten les sabates això sí). Els grans vam menjar uns shawarma de pollastre i els nens uns nuggets de peix i un plat d’hamburguesa tots dos amb guarniments de sobre i beguda, a banda una coke i un aigua grant. Vam pagar 226 dirhams. Lloc recomanable.
  • Ratios Coffee: un bar, era molt bonic i elegant, però això aquí és el normal, la Mireioneta ja l’havia vist pel matí passejant pels zocos, així que vam tornar al vespre a prendre quelcom, no és barat, doncs per un cafè late i 3 sucs de llima i llimona vam pagar 72 dirhams però el lloc s’ho val, i els sucs eren deliciosos.
  • Qatah restaurant cafeteria: un dels descobriments del viatge. Un dinning indi, a peu de carretera a Qatah, sortint de Sharjah per anar cap al desert, on vam anar a petar una mica per que sí. Menjar indi i coses “estranyes” com una hamburguesa de doritos, de les van menjar els nen, nosaltres un arròs amb gambes i una carn especiada, a més li vam fer gràcia al senyor, devíem ser els primers no-indis en molt de temps i la Mireioneta una de les primeres dones de la història i ens va oferir samoses i coses varies, amb sucs i demés ens vam atipar de bon menjar per 110 dirhams. Suposem que és un lloc de camioners (això segur) i on van a dinar treballadors indis de les obres al voltant. Tant ens va agrada que vam tornar a fer el segon esmorzar l’endemà (si el del desert es pot considerar esmorzar), vam repetir de sucs, un tè i per menjar un masala dosa, un ghee roast i un set dosha, de nou, tips i contents per 30 dirhams. TOP.

Oci

• Patí aquàtic: vam pagar 75 dirhams, després de regatejar per 30 minuts de patí a la badia d’Al Noor. Vam fer una mica d’exercici i vam veure una altra perspectiva de la badia i de la mesquita.
  • Museu d'art de Sharjah: l'entrada al museu es recomenable i gratuïta. Ens va agrada més l'exposició temporal, però tot està molt bé i no és gaire gran.

Transport

• Zona blava: aparcar a Sharjah és fàcil, hi ha molt espai i força barat, 2 hores costa 5 dirhams i 3 8.